30 Ιουν 2023

Ανακρίνοντας τον συγγραφέα Μάριο Πλουσίου

 


Θα θέλαμε αρχικά να συστηθείτε στους αναγνώστες του Βιβλιολογικού Ιστολογίου @Ανδρέας Καπανδρέου.

Ονομάζομαι Μάριος Μιλτιάδης Πλουσίου και γεννήθηκα το 1983 στην Virginia των Η.Π.Α. Το γράψιμο και η ανάγνωση ήταν πάντα μια διέξοδος από τη πραγματικότητα για μένα, που είχα την τύχη να καλλιεργήσω από μικρή ηλικία, για να κατευνάσω τους δαίμονες της υπερδραστήριας φαντασίας μου. Αυτή τη στιγμή δουλεύω ως κειμενογράφος σε μια εταιρεία επενδύσεων και στον ελεύθερο μου χρόνο συνεχίζω να γράφω ιστορίες που προκαλούν τα όρια της φαντασίας.

Πείτε μας λίγα λόγια για τα βιβλία που έχετε εκδώσει μέχρι σήμερα, και ποιο είναι το κυριότερο χαρακτηριστικό τους.

Έχω εκδώσει μέχρι στιγμής 6 προσωπικά βιβλία («Η Ζώη εν τάφω», «Εξ αίματος», «Άνθρωποι της στάχτης», «Δαιμόνια στο σκοτάδι», «Ελίζαντεθ, μια ρομαντική ιστορία τρόμου», και «Ο ήρωας των ψεμάτων») και έχω συμμετάσχει σε αρκετές ανθολογίες λογοτεχνίας του φανταστικού αλλά και ποίησης. Το κυριότερο χαρακτηριστικό του έργου μου είναι το προσωπικό στυλ γραψίματος μου που αποκαλώ «simple cinematic narration» και ακολουθεί μια σχεδόν κινηματογραφική δομή χρησιμοποιώντας απλή γλώσσα και μπόλικες αναφορές στην ποπ-κουλτούρα των δεκαετιών του 80’και του 90’.

Πολλά από τα έργα μου αποτελούν κράματα διαφόρων ειδών λογοτεχνίας του φανταστικού, καθώς μου αρέσει να συνδυάζω θεματολογίες όπως για παράδειγμα τρόμο με κωμικά στοιχεία, η μεταποκαλυπτική λογοτεχνία με western.

Ετοιμάζετε κάποια καινούργια δουλειά αυτό τον καιρό;

Τον τελευταίο καιρό αποφάσισα να κάνω ένα μικρό διάλειμμα από τη συγγραφή για να φτιάξω λίγο την προσωπική μου ιστοσελίδα (mplousiou@wixsite.com/books), αλλά σύντομα θα αρχίσω να δουλεύω επάνω σε μια καινούργια ιδέα που έχω για το επόμενο μου βιβλίο, που θα είναι μια κωμωδία τρόμου που λαμβάνει μέρος σε ένα μοναστήρι με καλόγριες.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας; Ποιο βιβλίο του θα συστήνατε για ανάγνωση και γιατί;

Ο αγαπημένος μου συγγραφέας είναι ο Stephen King. Αν θα πρότεινα μόνο ένα από τα βιβλία του, θα επέλεγα το «IT» («Το Αυτό» στα Ελληνικά) καθώς είναι ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία, και μια από τις εμπνεύσεις που με ώθησαν στη συγγραφή.

Ποιος συγγραφέας / βιβλίο θεωρείτε ότι σας έχει επηρεάσει περισσότερο στο τρόπο σκέψης / έκφρασης / θεματολογίας σας και γιατί;

Παρόλο που θεωρώ τον Stephen King ως την κύρια επιρροή μου, δεν θα ήταν δίκαιο να μην αναφερθώ στα έργα του Neil Gaiman και τη σειρά βιβλίων «Skulduggery Pleasant» του Derek Landy που επηρέασαν αρκετά το στυλ γραψίματος μου, αλλά και ειδικά στο βιβλίο «Snowcrash» του Neal Stephenson που είναι ένα από τα αγαπημένα μου λογοτεχνικά έργα.

Επιλέξτε ένα αγαπημένο σας τραγούδι που θα θέλατε να αφιερώσετε στους αναγνώστες αυτής της συνέντευξης.

Παρόλο που είναι μια πολύ δύσκολη ερώτηση, νομίζω θα επέλεγα το «Dance Macabre» του συγκροτήματος «Ghost» καθώς νομίζω ότι ταιριάζει πολύ στη γενική θεματολογία του γραψίματος μου και όπως λένε και οι στίχοι, θα ήθελα να σας μαγέψω υπό το σεληνόφως, πάντα μέσω του έργου μου, φυσικά.




Δεν υπάρχουν σχόλια: