30 Δεκ 2022

Κείμενά μου στον τόμο "Φιλολογική Κύπρος 2020-2022"


 

Κυκλοφόρησε από τον Ελληνικό Πνευματικό Όμιλο Κύπρου (ΕΠΟΚ) ο τόμος «Φιλολογική Κύπρος 2020-2022».

Ο τόμος είναι αφιερωμένος στα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821 και στη Μνήμη Μικρασιατικού Ελληνισμού (100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή) και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τη δική μου εισήγηση με τίτλο:

Οι χρησμοί του Αγαθάγγελου και το ξανθόγένος: μύθοι και πραγματικότητες (σ. 63-67).

Στην ενότητα Εκδηλώσεις, Φιλαναγνωσία, υπάρχει η εισήγηση που έκανα στην εκδήλωση του ΕΠΟΚ «Συνάντηση με το βιβλίο και τη φιλαναγνωσία με τον Ανδρέα Καπανδρέου» (σ. 324-336).

Στην ενότητα Εκδηλώσεις, Παρουσίαση νέων εκδόσεων μελών του ΕΠΟΚ, ο τόμος φιλοξενεί την παρουσίαση της Μαρίας Κούβαρου για το βιβλίο μου «Η παράξενη ιστορία του Ευριπίδη Παπαδόπουλου και άλλα διηγήματα» (σ. 349-353).

Στην ίδια ενότητα δημοσιεύεται το διήγημά μου «Άσυλο κατατρεγμένων βιβλίων» (σ. 354-358). Το διήγημα είναι από το βιβλίο μου «Η παράξενη ιστορία του ΕυριπίδηΠαπαδόπουλου και άλλα διηγήματα».

Εξάλλου, στις σελίδες 359-360 γίνεται αναφορά στην «Ψηφιοποίησητων εκδόσεων του ΕΠΟΚ από τη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κύπρου».


Φιλολογική Κύπρος 2020-2022. Λευκωσία: Ελληνικός Πνευματικός Όμιλος Κύπρου (ΕΠΟΚ), 2022.

Δεν υπάρχουν σχόλια: