13 Απρ 2015

Όχι, δεν είμαι ζωγράφος (η αποκατάσταση μιας παρεξήγησης)



Με έκπληξη πληροφορήθηκα από γνωστούς μου ότι η εφημερίδα “Κερυνιώτικη Ηχώ”, δημοσίευσε κάτω από τη στήλη “Φωτογραφία του Μήνα” μια ζωγραφιά την οποία αποδίδει σε μένα! Η φωτογραφία είναι από ζωγραφιά του Γιάννη Γίγα που απεικονίζει του Γρηγόρη Αυξεντίου να κρατά μια ελληνική σημαία και συνοδεύεται από το ακόλουθο κείμενο:

«ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ… ΑΥΤΟ ΜΟΝΑΧΑ:
Ο υπαρχηγός της ΕΟΚΑ Γρηγόρης Αυξεντίου και από πάνω του η Ελλάδα για την οποία έδωσε τη ζωή του.
(Ζωγραφικός πίνακας του Ανδρέα Κ. Ανδρέου καλλιτεχνικώς Καπανδρέου)»

Φυσικά πρόκειται για παρανόηση αφού όπως έχω ήδη αναφέρει το ζωγραφικό έργο είναι του Γιάννη Γίγα.

Αυτό που μπορώ να υποθέσω είναι ότι ο δημοσιογράφος της εφημερίδας εντόπισε τη συγκεκριμένη φωτογραφία στο ιστολόγιό μου αφού στις 2 Φεβ. 2014 είχα δημοσιεύσει μια ανάρτηση με τίτλο Εικονογραφίες ιστορικών προσώπων από τους Γιάννη Γίγα και Παναγιώτα Κούβαρη. Στην ανάρτηση είχα δημοσιεύσει και τρείς  φωτογραφίες από ζωγραφιές του Γίγα οι οποίες απεικόνιζαν τους Γρηγόρη Αυξεντίου, Λέων Τολστόι και Μαρκ Τουαίην.


Τουλάχιστον η λεζάντα που χρησιμοποίησε η εφημερίδα κάτω από τη φωτογραφία «Ο υπαρχηγός της ΕΟΚΑ Γρηγόρης Αυξεντίου και από πάνω του η Ελλάδα για την οποία έδωσε τη ζωή του», είναι καθαρά δική μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια: