12 Μαρ 2024

«Εγώ, εγώ... κι εγώ»: θεατρικό του Florian Zeller

 

«Εγώ, εγώ... κι εγώ» είναι ο ελληνικός τίτλος της θεατρικής διασκευής του έργου του Γάλλου Φλοριάν Ζελέρ (Florian Zeller) που στα γαλλικά ονομάζεται “Une heure de tranquillité” [ακριβής μετάφραση «Μιας ώρας ηρεμία»].

Υπόθεση του έργου:

Ο Μισέλ, ένας ώριμος άντρας, πετυχημένος επαγγελματίας, συνειδητοποιεί – μέσα από απανωτές κωμικές καταστάσεις και ξεκαρδιστικές ανατροπές – ότι η ζωή του όλη είναι μια απάτη, αλλά και μια αυταπάτη.

Το έργο είναι μια τρελή κωμωδία με συνεχείς ανατροπές και σουρεαλιστικές καταστάσεις, που αντανακλά τις δυσκολίες στην ουσιαστική επικοινωνία μας με τους άλλους…

Πού τελειώνει το ψέμα της ζωής και πού αρχίζει – αν αρχίζει – η αλήθεια; Τι ξέρουμε πραγματικά για τους άλλους, αλλά και για τον εαυτό μας; Υπάρχει άλλος τρόπος αντιμετώπισης εκτός από το να κλεινόμαστε στον εαυτό μας και στο μικρό μας «εγώ, εγώ κι εγώ»;

Και το γέλιο, που το προσφέρει απλόχερα αυτή η κωμωδία, άραγε μας βοηθάει να το κατανοήσουμε;

Το έργο γράφτηκε από τον Ζελέρ το 2014 και έγινε και ταινία.



Στα ελληνικά το θεατρικό ανέβηκε το 2024 σε σκηνοθεσία Σοφίας Σπυράτου

Πρωταγωνιστούν: Φάνης Μουρατίδης Εβελίνα Παπούλια Γιώργος Συμεωνίδης Χρήστος Σπανός Ευγενία Παναγοπούλου Γιάννης Ζαράγκαλης Δημήτρης Ψύλλος

Άλλοι συντελεστές: Μετάφραση - διασκευή: Λουίζα Μητσάκου Χορογραφία: Σοφία Σπυράτου Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης Κοστούμια: Γιώργος Σεγρεδάκης Μουσική: Μιλτιάδης Παπαστάμου Φωτισμός: Περικλής Μαθιέλλης Φωτογράφος: Ελίνα Γουνανλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: