16 Σεπ 2018

Οι "Όψεις του Φανταστικού, 2018 - Κύπρος" στο Κυπριακό Ποντίκι



Στο τελευταίο φύλλο (14 Σεπ. 2018) της εβδομαδιαίας εφημερίδας «Το Κυπριακό Ποντίκι» που κυκλοφορεί υπάρχει αφιέρωμα στο το φεστιβάλ «Όψεις του Φανταστικού 2018» που θαπραγματοποιηθεί μεταξύ 21-23 Σεπ. Σε Λεμεσό, Λευκωσία και Λάρνακα. Δημοσιεύονται επίσης και συνεντεύξεις των συγγραφέων των Συμπαντικών Διαδρομών: Ανδρέα Καπανδρέου, Ανθής Ζαχαριάδου, Άννας Κωνσταντίνου, Δήμητρας Ευθυμίου, Ιωσήφ Σ. Ιωσηφίδη, Φοίβου Κυπριανού, Μαρίας Γεωργίου, Μαρίας Κούβαρου, Φίλιππου Φιλίππου, Ελένης Χριστοφή, Μιχάλη Νικολάου και Ανδρέα Σεραφείμ.

Οι δικές μου απαντήσεις στις ερωτήσεις της εφημερίδας:

Ανδρέας Καπανδρέου

Πως βλέπετε τη συμμετοχή σας στην Πρώτη Κυπριακή Ανθολογία του Φανταστικού; Πως σας φάνηκε η εμπειρία από τη συμμετοχή σας και η ανθολογία; Πιστεύετε ότι μπορεί να πετύχει η προσπάθεια που κάνουμε στην Κύπρο να διαδώσουμε τη λογοτεχνία του φανταστικού;
-          Είχα την τιμή να συμμετέχω σε ανθολογίες μαζί με Ελλαδίτες συγγραφείς αλλά και σε διεθνή ανθολογία με συγγραφείς από διάφορες χώρες του κόσμου. Κάθε φορά που κάποιο διήγημά μου εκδίδεται σε μια ανθολογία νιώθω πολύ όμορφα.
Ειδικά όμως η συμμετοχή μου στην πρώτη κυπριακή ανθολογία του φανταστικού με γέμισε με ιδιαίτερη χαρά αφού μου έδωσε την ευκαιρία να συνυπάρξω στην ίδια έκδοση με συγγραφείς από την Κύπρο.
Χαιρετίζω και από εδώ την απόφαση των Συμπαντικών Διαδρομών να συμπεριλάβουν και την Κύπρο στην προσπάθειά τους για διάδοση της λογοτεχνίας του φανταστικού μέσω των εκδόσεων τους αλλά και μέσω του φεστιβάλ «Όψεις του Φανταστικού». Από το 2012 που ξεκίνησε αυτή η προσπάθεια έχει διανυθεί αρκετός δρόμος και τα αποτελέσματά είναι εμφανή, σε κάθε εκδήλωση που διοργανώνεται! 



Πως βλέπετε τον εαυτό σας σαν συγγραφέα; Μιλήστε μας για τον εαυτό σας και για τα έργα σας.
-          Γεννήθηκα και ζω στη Λευκωσία. Έχω σπουδάσει Βιβλιοθηκονομία, Επιστήμες της Πληροφόρησης και Επιστήμες της Αγωγής. Το πρώτο μου βιβλίο, μια συλλογή διηγημάτων κυκλοφόρησε το 2010 από τις εκδόσεις Επιφανίου με τίτλο «Το τρομακτικό μυστικό του Αϊνστάιν». Από το 2012 συνεργάζομαι με τις Συμπαντικές Διαδρομές και έχω εκδώσει μαζί τους ακόμα 3 βιβλία: την συλλογή διηγημάτων «Ο γιος της μάγισσας» (2012), το ιστορικό μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας «Ο μυστικός σύντροφος του Ρήγα» (2016) και την ποιητική συλλογή «Το τέλος της Χιονάτης» (2017).
Διηγήματά μου έχουν δημοσιευτεί σε συλλογές και περιοδικά στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Επίσης, από το 2010 διατηρώ το Βιβλιολογικό Ιστολόγιο @Ανδρέας Καπανδρέου που ασχολείται με τη λογοτεχνία, τα βιβλία, τον πολιτισμό και τη βιβλιοθηκονομία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: